50 000+ vyriešených tiketov
Všetky nároky techniky znášame my, vám zostáva 100% času pre váš biznis.50 000+ vyriešených tiketov
Desiatky tisíc vyriešených požiadaviek zákazníkov z najrôznejších odvetví nám umožňujú rozumieť vašim potrebám. Vieme ako podporovať veľké administratívne centrá, vieme ako podporovať výrobu, vieme aj ako podporovať mobilné kancelárie náročných biznismanov.
20 rokov skúseností
IT a ITIL je našou prácou aj koníčkom už 15 rokov. Vieme ako na to.20 rokov skúseností
Naše skúsenosti s ľahkosťou pokrývajú celú škálu moderných IT služieb. Od lokálnej podpory stoviek desktopov, cez nasadenia zložitých serverových systémov, ochrany siete, VPN okolo sveta, až po implementáciu tisíc užívateľského Service Desku.Profesionálny Service Desk
Plne implementované operatívne ITIL v4 procesy. Precízne a spoľahlivo.Profesionálny Service Desk
Service Desk ITčka riadia odborníci certifikovaní ako „ITIL Expert“. Máme plne implementované procesy Incident Management, Request Fulfillment, Problem Management a Service Catalogue Management a iné.Profesionálna správa siete a outsourcing IT služieb
Ceny ITčka na príklade zákazníka so 100 počítačmi a 3 servermi
Notebook
- Správa aplikácií
- Antivírová ochrana
- Zabezpečený, vždy aktuálny OS
- Aktualizácia SW a OS
- Údržba a profylaxia HW
Stolový PC
- Správa aplikácií
- Antivírová ochrana
- Zabezpečený, vždy aktuálny OS
- Aktualizácia SW a OS
- Údržba a profylaxia HW
Server
- Správa rolí servera
- Antivírová ochrana
- Zabezpečený, vždy aktuálny OS
- Aktualizácia SW a OS
- Údržba a profylaxia HW
Posledné články a novinky
Ako AI zlepšuje ITSM procesy a validáciu požiadaviek
Umelá inteligencia (AI) už dávno nie je len futuristickým konceptom zo sci-fi filmov. Dnes zásadne mení spôsob, akým firmy riadia svoje IT služby a optimalizujú interné procesy. Zvlášť veľký vplyv má AI práve v oblasti [...]
AI automatizácia v ITSM: Budúcnosť efektívneho IT manažmentu
V dnešnom rýchlo sa meniacom IT prostredí sú manuálne procesy, zahltené ticketing systémy a opakujúce sa úlohy bežnými problémami IT tímov. Firmy preto čoraz viac využívajú automatizáciu poháňanú umelou inteligenciou (AI) na zrýchlenie procesov, zlepšenie [...]
IT365: Váš spoľahlivý partner pre profesionálnu implementáciu GLPI a správu IT služieb
V IT365 sa špecializujeme na poskytovanie špičkových riešení GLPI pre firmy, ktoré chcú zefektívniť riadenie IT služieb (ITSM). Vďaka dlhoročným skúsenostiam a tímu ITIL certifikovaných odborníkov zabezpečujeme, že váš GLPI systém bude správne implementovaný, prispôsobený [...]
GLPI: Sila prispôsobenia – IT manažment šitý na mieru vašim potrebám
Jednou z najväčších výhod GLPI je jeho prispôsobiteľnosť. Na rozdiel od pevných a neflexibilných ITSM nástrojov, GLPI sa dokáže prispôsobiť jedinečným pracovným procesom, prioritám a požiadavkám každej organizácie. Či už potrebujete špecifické schvaľovacie procesy, automatizované [...]
Menej e-mailov, rýchlejšie schvaľovanie a bezproblémový proces.
GLPI: Lepšia používateľská skúsenosť vďaka intuitívnemu a efektívnemu rozhraniu S rastúcimi nárokmi na firemné IT systémy sa používateľská skúsenosť stáva kľúčovým faktorom úspechu ITSM riešení. Dnes sa pozrieme na to, ako GLPI ponúka prehľadné a [...]
GLPI: Kľúč k bezproblémovej integrácii IT a podnikových procesov
Pokračujeme v našej sérii o výhodách GLPI, pričom dnešná téma sa zameriava na to, ako tento výkonný systém prepája IT s biznisom. Mnohé organizácie čelia problémom s neprepojenými systémami, neefektívnou komunikáciou a nedostatkom transparentnosti medzi [...]
Čo povedali naši zákazníci?
Zrušili sme lokálne IT, všetky služby dnes pokrýva ITčko. Nielen, že kvalita služieb stúpla, je to aj lacnejšie a pohodlnejšie ako prevádzkovať IT oddelenie priamo vo firme.
Sme veľmi spokojní. ITčko je spoľahlivé, rýchle a efektívne IT, presne spĺňajúce potreby nášho biznisu.
ITčko sa vďaka dlhodobej spokojnosti stalo našim outsourcovaným IT oddelením. Pomáhajú nám dnes už s každým PC, ktorý máme vo firme. Sú rýchli, spoľahliví a profesionálni.
Hľadali sme firmu na implementáciu Incident a Change Managementu v komornejšej atmosfére vzhľadom k výraznej zmene v riadení našej firmy pomocou ITIL odporúčaní. ITčko má ITIL Experta a veľmi ľudský prístup. Implementačný projekt bol úspešný, procesy pracujú a chalani nám podnes mnohokrát bezplatne poradia s ďalšími procesnými otázkami.