ITIL v3 certifikované kurzy
ITčko je „ITIL based“ poskytovateľ IT služieb. Máme implementované všetky operatívne, ale aj potrebné dizajnové a strategické ITIL procesy, vďaka ktorým pracujeme efektívne a transparentne. Naše procesy implementovali, merajú, vyhodnocujú a vylepšujú ITIL Experti.
ITIL Expert je najvyššia forma vzdelania v oblasti IT Service Managementu. Na Slovensku a v Českej republike je dnes asi 40 ITIL Expertov, a my máme hneď niekoľkých. Títo naši experti samozrejme aj ďalej odovzdávajú svoje skúsenosti, formou rôznych workshopov a certifikovaných školení. Od ITIL v3 Foundation pre analytikov IT služieb, cez všetky Intermediate Service Capability moduly:
- Operational Support and Analysis (OSA)
- Planning, Protection and Optimization (PPO)
- Release, Control and Validation (RCV)
- Service Offerings and Agreements (SOA).
Intermediate Service Lifecycle moduly:
- Service Strategy (SS)
- Service Design (SD)
- Service Transition (ST)
- Service Operation (SO)
- Continual Service Improvement (CSI).
Až po najvyšší, ITIL Expert modul vzdelávania v ITSM.
PRINCE2 certifikované kurzy
Projekty pre zákazníkov ITčka riadime metodikou PRINCE2. PRINCE2 je dnes prakticky štandard v riadení komplexných projektov, naši špecialisti majú certifikáciu aspoň na úrovni PRINCE2 Practitioner.
PRINCE2 certifikované kurzy ponúkame v certifikačných úrovniach Foundation, Practitioner aj Professional.
Ďalšie školenia používateľov informačných systémov
Okrem školení najlepších praktík v riadení poskytovania IT služieb, školíme samozrejme aj odborné a verejné školenia pre používateľov našich služieb.
Napríklad projekt migrácie zákazníka na platformu Microsoft Office365 vždy zahŕňa používateľské školenie a podporu v prvé dni používania priamo u zákazníka, realizujeme ale aj školenia v rôznych oblastiach na želanie zákazníkov. Finančný software, dochádzkový software, bezpečnosť pri práci s informačnou technológiou…