Telefónna ústredňa a VoIP – bezpečné hovory, telekonferencie a videokonferencie s nižšími nákladmi ako bežné telefónne linky
Správa telefónnej ústredne a VoIP zariadení
IT služba Telefónna ústredňa a VoIP
V rámci služby Telefónna ústredňa a VoIP preberáme úplnú zodpovednosť za funkcionalitu hlasových a faxových hovorov až po úroveň nadviazaného hovoru.
Prevádzkujeme telefónnu ústredňu klasickej koncepcie (PBX) ale aj moderné ústredne VoIP (VoIP PBX) s prenosom hlasu cez internet (SIP). Telefónne ústredne prevádzkujeme fyzicky u zákazníka, alebo ako virtuálne ústredne v serverovni ITčko, prípadne u zákazníka.
Plne podporujeme nielen stolové telefóny, ale aj softvérových klientov v počítači a mobilnom telefóne. Rozumieme všetkým funkciám pre beh ústrední v malých aj veľkých prevádzkach; pickup skupiny, hunting skupiny, callcentrum, smerovanie hovorov, odkazová služba, volacia fronta, telekonferencia, a mnoho iných.
Poruchy klientov pokrývame okamžitou náhradou z našich skladov a postaráme sa aj o záručné riešenia, či zvolávacie akcie výrobcov na odstránenie známych chýb.
VoIP nepotrebuje telefón
VoIP telefónia nie je obmedzená na drahý stolový telefón.
Na telefonovanie prostredníctvom VoIP je možné používať množstvo SW a HW klientov a tiež prevodníky umožňujúce zapojiť pôvodný telefón. Populárne sú aplikácie pre iPhone aj Android, existuje tiež dobrý výber SW klientov do notebooku a dnes už aj do inteligentných hodiniek.
Pri politike tzv. „čistých stolov“ sa pracovník aktuálne používajúci stôl jednoducho prihlási do telefónu a má k dispozícii svoje číslo.