ITčko striktne spĺňa ITIL® v3 odporúčania pre poskytovanie IT služieb

Máme plne implementované nielen operatívne ITIL® procesy, ale aj potrebné procesy z oblastí stratégie, dizajnu a spúšťania IT služieb, a samozrejme cyklický proces CSI na neustále zlepšovanie služieb tak, aby veľmi presne nasledovali požiadavky zákazníkov.

ITIL® robí lepšie IT. Prečo je to tak?

ITIL® (akronym pre IT Infrastructure Library®, aktuálne vo verzii 3) je ľahko upraviteľný rámec najlepších postupov (best practice), pomocou ktorého poskytovateľ IT služieb dosiahne požadovanú kvalitu IT služieb veľmi presne podľa potrieb zákazníka.

Prvé odporúčanie ITIL® – u je precízne „ušiť“ IT služby pre potreby konkrétnych cieľov biznisu.

  • Vždy v súlade s cieľmi biznisu zákazníka (ITIL® je tzv. „business driven“ metodológia)
  • Absolútne predvídateľné náklady na IT (každá IT služba a funkcia je pokrytá proces