ITčko striktne spĺňa ITIL® v3 odporúčania pre poskytovanie IT služieb

Máme plne implementované nielen operatívne ITIL® procesy, ale aj potrebné procesy z oblastí stratégie, dizajnu a spúšťania IT služieb, a samozrejme cyklický proces CSI na neustále zlepšovanie služieb tak, aby veľmi presne nasledovali požiadavky zákazníkov.

ITIL® robí lepšie IT. Prečo je to tak?

ITIL® (akronym pre IT Infrastructure Library®, aktuálne vo verzii 3) je ľahko upraviteľný rámec najlepších postupov (best practice), pomocou ktorého poskytovateľ IT služieb dosiahne požadovanú kvalitu IT služieb veľmi presne podľa potrieb zákazníka.

Prvé odporúčanie ITIL® – u je precízne „ušiť“ IT služby pre potreby konkrétnych cieľov biznisu.

  • Vždy v súlade s cieľmi biznisu zákazníka (ITIL® je tzv. „business driven“ metodológia)
  • Absolútne predvídateľné náklady na IT (každá IT služba a funkcia je pokrytá procesom Financial Management)
  • Zaručená kvalita a dostupnosť IT služieb. Služby sú merané, vyhodnocované a upravované na pravidelnej báze.
Konzultovať s ITIL® Expertom
Incident Management ITcko Workflow

Incident Management ITčko Workflow

Služby ITčka idú za biznisom!

Všetky operatívne služby plne podporujú mobilnú kanceláriu. Vzdialené pripojenie do firmy, telekonferencie, špičkový e-mail aj na webe, či cloudové úložisko firemných dát.

Aj toto je odporúčanie „business driven“ frameworku ITIL®.

Výhody procesného riadenia poskytovania IT služieb ITIL®

  • Veľmi jasný a prehľadný pohľad zhora na IT
  • Výrazne jednoduchšie a transparentnejšie riadenie IT tímov
  • Plný komfort pre biznis – prehľadná ponuka na prvé prečítanie
  • Plný komfort pre IT – jednoduché a odolné procesy
  • Precízne definované, merané a vylepšované IT služby
  • Absolútne predvídateľné náklady na rozpočtové obdobia
ITčko je IT na prenájom